L’interruption de service dans la région ci-dessous est maintenant réglée. Nous savons à quel point il est important pour vous d’avoir accès à vos services et nous sommes désolés que vous ayez eu des problèmes.
Lieu
Date
Heure estimée de résol...
Hey @speechie, welcome to the community, Alex here!
Your actual bill cycle might be different than your tracking settings in your device, that would cause a discrepancy. You can check your bill cycle on one of your bills in your MyAccount and matc...
Hey @Spencerstewart, Alex here, welcome to the community!
It seems like there might have been a misunderstanding when you spoke with our customer service.
To clarify, a refund can be made to the original method of payment, depending of how the ...
Bonjour @Diarmy90, bienvenue sur la communauté, ici Alex.
Merci d'avoir partagé votre expérience avec nous ici sur la communauté, mais ceci dit, je suis vraiment désolé d'apprendre de ce qui s'est passé. Ce n’est pas du tout ce que l'on souhaite p...
Hey @Cheickahmed, welcome to the community, Alex here.
If you're trying to pay online in your MyAccount, you'll need either a credit card or a Visa/Mastercard debit card.
You should also note that this is a community forum meant for our users to ...