Bonjour @YanisB96!
Bienvenue sur la communauté!
Rencontrez-vous encore cette erreur?
Est-ce que cela se produit encore uniquement avec un numéro ou est-ce que cela se produit également lorsque vous envoyez un SMS à quelqu'un d'autre?
...
Hey @Maki0602!
Welcome to the Community!
In order to go over your upgrade options, you'll need to get in touch with customer service. You can find all our servicing channels here.
Otherwise, we can send you a PM here in the community.
Let u...
Bonjour @Marjolaine1986!
En ce moment, la messagerie vocale visuelle n'est pas quelque chose que nous offrons pour les appareils Android. Elle est actuellement uniquement disponible pour les iPhones.
Si jamais quelque chose change, nous mett...
Hey @Jschropp!
If I understand correctly, you mean that you have noticed that the data counter under your device settings is displaying a different amount used versus that which is displayed under the My Account app?
Have you checked to make sure...
Hey @Antonio123!
Have you reached out to customer service about this? You can find all the ways to get in touch with customer service in the solution above!
If you prefer, we can alternately send you a PM here.
Let us know.