Bonjour @YanisB96! Bienvenue sur la communauté! Rencontrez-vous encore
cette erreur? Est-ce que cela se produit encore uniquement avec un
numéro ou est-ce que cela se produit également lorsque vous envoyez un
SMS à quelqu'un d'autre? Aussi, est-ce qu...
Hey @Maki0602! Welcome to the Community! In order to go over your
upgrade options, you'll need to get in touch with customer service. You
can find all our servicing channels here. Otherwise, we can send you a
PM here in the community. Let us know wha...
Bonjour @Marjolaine1986! En ce moment, la messagerie vocale visuelle
n'est pas quelque chose que nous offrons pour les appareils Android.
Elle est actuellement uniquement disponible pour les iPhones. Si jamais
quelque chose change, nous mettrons à jo...
Hey @Jschropp! If I understand correctly, you mean that you have noticed
that the data counter under your device settings is displaying a
different amount used versus that which is displayed under the My
Account app? Have you checked to make sure tha...
Hey @Antonio123! Have you reached out to customer service about this?
You can find all the ways to get in touch with customer service in the
solution above! If you prefer, we can alternately send you a PM here.
Let us know.