Hey Communauté,
Vous partez pour plus d’une semaine? Obtenez une Passe voyage de 30 jours pour les États-Unis.
Nous savons que selon votre destination et la durée de votre voyage, vos besoins en termes de connectivité peuvent changer.
Vous pouv...
Hey Community,
Going away for more than a weekend? Get a 30-day pass to the United States.
We know that depending on where you're travelling, and for how long, your travel connectivity needs might change.
You can now pay a one-time fee to cove...
Hello @ashd_
I'm sorry to hear you're experiencing issues with your mobile data. Since it looks like you've already tried the basic troubleshooting steps, the best course of action would be to schedule a callback so we can assist you with an accou...
Hi @erikagoodwin
When you call +1 514-925-4590, does it give you the option of speaking to a Specialist without entering your number? Also, am I correct to assume you are trying to reach us using a non-Fido phone? If yes. I suggest calling the num...
Bonjour @Cristaline13 S'il vous reste du solde à payer, il est normal que vous receviez la facture même si le compte est annulé. Est-ce que vous avez consulté votre facture PDF pour voir d'où viennent les frais? Merci.