Hey,
Thank you for your feedback.
We're working on reducing spam calls and texts, we can assure you we take this very seriously.
Here's a link that can help with and fraud and spam FAQs or prevention tips: Fraud & spam prevention support - Fido...
Hey,
It depends on your billing date, which is the day you activated your service.
You should receive your invoice a few days after activating your account.
Hope this helps!
Salut,
Nous sommes désolés pour la situation.
Certaines offres et promotions ont des critères d’admissibilité spécifiques, comment avez-vous profité de cette offre?
Était-ce avec un spécialiste du service à la clientèle?
Veuillez nous contacte...
Salut,
Nous sommes désolés de vous entendre dire cela. nous apprécions d’être 100% transparent et honnête avec nos clients, y compris nos prix!
Qu’est-ce qui se passe exactement ?
Si vous avez besoin d’aide pour examiner votre compte, veuillez ...
Hey,
We're sorry about the situation. It's possible an account gets charged with a modem fee if we don't receive it on time. No worries, once you confirm you did return it, the charges will get reversed after our investigation!
This usually has a...